Šilalės rajono savivaldybės administracija vykdė anoniminę gyventojų apklausą dėl asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo kokybės vertinimo. Gyventojams buvo pateikta 11 klausimų. Į klausimus buvo galima atsakyti internetu. Iš viso apklausoje dalyvavo ir savo nuomonę išreiškė 33 gyventojai.

Dėkojame už dalyvavimą apklausoje ir pateiktus atsakymus.

Dalinamės apklausos rezultatai:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Gyventojų pasiūlymai ir pastabos dėl asmenų aptarnavimo Savivaldybės administracijoje:

  1. Nepateiktas atsakymas, parašau, nes tokio atsakymo varianto nėra apklausoje.
  2. Socialinės darbuotojos nesukalbamos, nemandagios, akiplėšos.
  3. Norėtųsi, kad ponia B. nereikštų savo nuomonės ir nekomentuotų, kas ne jos kompetencijoje.
  4. Sąžiningų ir atsidavusių darbui darbuotojų nėra Šilalės savivaldybėje
  5. Niekas nieko neatsako tik surašo įstatymų straipsnius, o į užduotus klausimus prašo pateikti dokumentus; kuo remiantis išduoti tokie dokumentai nieko neatsako ir nurodo kreiptis į žemesnes institucijas dėl kurių ir buvo kreiptasi į administraciją. O įeiti ten išvis neįmanoma, nes užrakinta.
  6. Atsakymo negavau.
  7. Nesilaikoma terminų, neinformuojama apie termino atidėjimą. Net ir pavėluotai „specialistai“ nesugeba atsakyti į pateiktus klausimus.
  8. Savivaldybėje dažniausiai nukreipia į kitas kompetentingas valstybės institucijas atskirais klausimais, o ne bando padėti ką nors išspręsti žmogui.
  9. Viskas puiku.
  10. Atsakymus ruošiančios darbuotojos „nusirašė“ į lankas – buvo klausiama vieno, atsakė visai ne į temą. Tiesiog dangstė savo darbuotojų klaidas. Gėda!

 

Apklausos rezultatus PDF formatu rasite paspaudę čia. 

 

Šilalės rajono savivaldybės administracija