Šilalės rajono savivaldybės administracija vykdė anoniminę gyventojų apklausą dėl asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo kokybės vertinimo. Gyventojams buvo pateikta 11 klausimų. Į klausimus buvo galima atsakyti internetu. Iš viso apklausoje dalyvavo ir savo nuomonę išreiškė 33 gyventojai.
Dėkojame už dalyvavimą apklausoje ir pateiktus atsakymus.
Dalinamės apklausos rezultatai:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Gyventojų pasiūlymai ir pastabos dėl asmenų aptarnavimo Savivaldybės administracijoje:
- Nepateiktas atsakymas, parašau, nes tokio atsakymo varianto nėra apklausoje.
- Socialinės darbuotojos nesukalbamos, nemandagios, akiplėšos.
- Norėtųsi, kad ponia B. nereikštų savo nuomonės ir nekomentuotų, kas ne jos kompetencijoje.
- Sąžiningų ir atsidavusių darbui darbuotojų nėra Šilalės savivaldybėje
- Niekas nieko neatsako tik surašo įstatymų straipsnius, o į užduotus klausimus prašo pateikti dokumentus; kuo remiantis išduoti tokie dokumentai nieko neatsako ir nurodo kreiptis į žemesnes institucijas dėl kurių ir buvo kreiptasi į administraciją. O įeiti ten išvis neįmanoma, nes užrakinta.
- Atsakymo negavau.
- Nesilaikoma terminų, neinformuojama apie termino atidėjimą. Net ir pavėluotai „specialistai“ nesugeba atsakyti į pateiktus klausimus.
- Savivaldybėje dažniausiai nukreipia į kitas kompetentingas valstybės institucijas atskirais klausimais, o ne bando padėti ką nors išspręsti žmogui.
- Viskas puiku.
- Atsakymus ruošiančios darbuotojos „nusirašė“ į lankas – buvo klausiama vieno, atsakė visai ne į temą. Tiesiog dangstė savo darbuotojų klaidas. Gėda!
Apklausos rezultatus PDF formatu rasite paspaudę čia.
Šilalės rajono savivaldybės administracija