Informuojame, kad nuo 2022 m. gegužės 2 d. keičiasi asmenų aptarnavimo Šilalės rajono savivaldybės administracijoje laikas – Gyventojų priėmimo 108 kabinete asmenys aptarnaujami, jų prašymai ir skundai priimami visą Administracijos darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu.

Gyventojų priėmimo kabineto darbo laikas: pirmadieniais 8–17 val., antradieniais 8–17 val., trečiadieniais 8–17 val., ketvirtadieniais 8–17 val., penktadieniais 8–15.45 val. Švenčių dienų išvakarėse prašymų priėmimo laikas sutrumpinamas  viena valanda.

Gyventojų priėmimo 108 kabinete iš anksto (žodžiu ar raštu: tel. (8 449) 76 122, el. p. dokumentai@silale.lt) užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ir skundai papildomai priimami antradieniais nuo 17.00 val. iki 18.00 val.

Plačiau su Administracijos direktoriaus įsakymu susipažinti galima čia.

Šilalės rajono savivaldybės administracija